Jump to content
Team Avolition
Pandaz

Vent / IRC / Shoutbox / Other Quote Thread [NSFW Allowed In Spoilers]

Recommended Posts

Zirix    716

a nice look into the lower levels of the league community

 

E S 1 R : me

AngleZhonYaShldr : toxic player

 

i was matched up in a game with this guy and was very upset that i went bot for a lot of the game

 

he afked multiple times then came back multiple times (while doing nothing)

 

i ended 19/7/7 vayne

 

Please remember that Riot employees will never ask for your password when assisting you.

[10:25] E S 1 R: i love u bud :)

[10:25] AngleZhonYaShldr: troll

trash

[10:25] E S 1 R: i think ur great guy !!!

[10:25] AngleZhonYaShldr: its really too bad

what

are you fucking psycho

[10:27] E S 1 R: hey man

[10:27] AngleZhonYaShldr: or somethign?

fucking troll trash

[10:27] E S 1 R: how r u feeling

im gonna

let u keep talking

let it all out

[10:27] AngleZhonYaShldr: do you play like that in ranked?

i feel bad

for people who get matched with you

[10:27] E S 1 R: how do u rlly feel about me

[10:27] AngleZhonYaShldr: in serious games

[10:27] E S 1 R: talk to me about it

[10:27] AngleZhonYaShldr: troll

[10:27] E S 1 R: yea

?

keep going

[10:28] AngleZhonYaShldr: its really fucking pathetic, because we both know theres a way to play adc that doesnt involve afking and trolling ur team for 45 min

too bad you get your only enjoyment

out of trolling ur team

[10:28] E S 1 R: yea

 

i proceeded to send more friend requests like 50 times before he learned to block me

Edited by Zirix
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Zirix    716

slim shady 2.0: me

imelda cleveland: nigger

 

[3:03:42 PM] *** imelda cleveland would like to add you on Skype

 

Hi zirixzero, I'd like to add you as a contact. ***

[3:04:03 PM] *** slim shady 2.0 has shared contact details with imelda cleveland. ***

[3:04:48 PM] slim shady 2.0: ?

[3:06:35 PM] imelda cleveland: Yay! someone to talk to ! lol I'm a little forgetful lol, have we chatted before? ;)

[3:06:46 PM] slim shady 2.0: no

[3:08:04 PM] imelda cleveland: hmm ok. Your username seemed familiar. lol sorry, I was looking for somebody to talk with, I hope you wanna chat with a bored single 23/f lol so you single?

[3:08:18 PM] slim shady 2.0: yes

[3:09:01 PM] imelda cleveland: what kind of girls are you into? you like nerdy girls?

[3:09:09 PM] slim shady 2.0: sure

[3:10:05 PM] imelda cleveland: lol you should know nerdy girls and redheads are the biggest freaks! ;-) I have some free time now my roommate went out...i love to tease ;-) Wanna see? its up to u...im in the mood lol

[3:10:19 PM] slim shady 2.0: no

[3:10:34 PM] slim shady 2.0: i want succ

[3:11:08 PM] imelda cleveland: Ok... let me set my cam up and I'll show u my sexy little outfit and maybe what's under it lol ..Just promise you won't share my profile with anyone else or take pictures of me naked ok? lol

[3:12:07 PM] slim shady 2.0: i hate jews and niggers

[3:12:38 PM] imelda cleveland: ok my profile is [i HATE NIGGERS] once you accept the invite let me know what username you make on there so that I can add you and then we can cam eachother :)

[3:13:13 PM | Removed 3:13:16 PM] slim shady 2.0: This message has been removed.

[3:13:51 PM] slim shady 2.0: please rim my asshole until it bleeds

[3:13:52 PM] imelda cleveland: oh its probably gonna ask you for a credit card to sign up for the app but its free babe, its just to keep kids out. Im wearing almost nothing and I dont want any kids watching me lol.. im gonna show u more than just my sexy outfit I promise lol I like to tease but I love to deliver even more haha. Are u almost in?

[3:14:11 PM] slim shady 2.0: yeah i finish in 7 seconds

[3:14:55 PM] imelda cleveland: k... Let me know when you're in sweetie , you should see my cam or I can send u the link again if u need. sorry to rush you but u got me so horny !! I need to release some stress ;) are u almost in lol ?

[3:15:08 PM] slim shady 2.0: yeah i'm almost in

[3:15:13 PM] slim shady 2.0: sorry i have a 3 incher you might not feel it

[3:15:53 PM] imelda cleveland: hmmm my pussy is so wet lol ok I see u connecting, I'm gonna put on my outfit now , Just type here or in the chat when u can see me undressing ;)

[3:16:27 PM] slim shady 2.0: ok i'm putting nipple clamps on

[3:17:10 PM] imelda cleveland: k.. xoxo :)~

[3:17:28 PM] slim shady 2.0: k i'm 3 fingers in my ass right now

Edited by Zirix
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Valkyrie    1352

10:30:42 valkyrie | suddenly, a pandaren princess falls through the roof, letting out a loud "UGUUUUU~~~~" as she lands on her fat ass in the middle of the kitchen. she wants to take us to the vale of eternal blossoms to eat sticks of butter and mountain dew

10:31:20 valkyrie | what do you do?

10:31:22 valkyrie | do you:

10:31:25 valkyrie | a. go with her

10:31:32 valkyrie | b. fuck her

10:31:39 valkyrie | c. mug her

10:32:30 valkyrie | d. lock her in a room with nothing but white rice and a treadmill while calling her a fatty fatty ham planet while jerking off to screenshots of Son of the Mask

10:32:42 %Watcher7 | b

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Xero-Space    2330

Double Bubble Post

 

Valkyrie: dude

Windows OS: ?

Valkyrie: im so fucked

Valkyrie: i pissed off a furry

Valkyrie: now he's out to get me

Windows OS: lmao!

Valkyrie: this guy

Valkyrie: was in teamspeak

Valkyrie: he's a huge asshole

Valkyrie: and he has a lisp

Valkyrie: so after 30 mins of him yelling and shit

Valkyrie: i send him a picture of duck dodgers like "lol found your fursuit"

Valkyrie: he goes silent and leaves the teamspeak

Valkyrie: im dead

Windows OS: lmfao

Valkyrie: oh god theres like 30 people in my yard

Valkyrie: they're all wearing fursuits

Valkyrie: they smell so bad

Windows OS: pics please

Valkyrie: they emped my phone with their smell

Windows OS: ./

Valkyrie: just imagine an army of these

Valkyrie: http://i.imgur.com/BHVcVwA.jpg

Windows OS: oh god

Valkyrie: if we're not careful

Valkyrie: it could mean the end of the world

Valkyrie: ... of warcraft

Windows OS: nice

Valkyrie: he wants me to apologise

Valkyrie: i've got an idea

Valkyrie: "im sry about your lisp plth buy my mixthape"

Windows OS: lmao

Valkyrie: oh god

Valkyrie: he comes

Valkyrie: i can almost feel the heavy breathing

Valkyrie: typing away on his razer blackwidow cherry mx red gaymin keyboard

Edited by Xero-Space

Share this post


Link to post
MasterFux    390

Posted image broke and not sure if I feel like going back far enough to find it. Will update if I get a hold of it.

Edited by MasterFux

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×