Jump to content
Team Avolition

Xero-Space

Members
  • Content count

    5185
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2327 Excellent

1 Follower

About Xero-Space

  • Rank
    I wish I had a usertitle
  • Birthday 11/02/1995

Contact Methods

  • AIM
    Nope.
  • Website URL
    http://www.soundcloud.com/xero-space
  • ICQ
    Nope.
  • Yahoo
    Nope.
  • Jabber/XMPP
    Nope.
  • Skype
    xero-space

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Where I am
  • Interests
    Various things.

Recent Profile Visitors

22305 profile views
  1. What time do you go to bed?

    I usually go to sleep around 10 PM - 1 AM depending on how the day went and how I was feeling.
  2. For Honor

    Bumping this because of big changes that came through recently, such as dedicated servers, changes to the fight system (that make the game much better), and some reworks/buffs to characters who couldnt stay competitive with the rest of the cast, with more coming later in the year. Lag compensation is also being added relatively soon. Game is in a pretty playable state right now, though I'd still wait on a sale to get it.
  3. LOL

    >He took a meme picture seriously
  4. hi haha its 6 am and i cant fall asleep idk why

    The water is poisoned
  5. hi haha its 6 am and i cant fall asleep idk why

    maybe if you didnt chug 30 cans of dew and stopped inhaling air duster you could sleep you fuckin junkie also baja blast is top tier
  6. yeah ive been in it

    yeah ive been in it been around it never left it welcome back
  7. Does it?

  8. https://heavy.com/games/2017/10/star-wars-battlefront-2-2005-multiplayer-gog-steam-online/ Update is already out, no more Game Ranger and its shitty ads are required. Anybody gonna play?
  9. Where are you now in relation to when you joined the forum

    She's got a 10 inch dick but I ain't complaining
  10. Where are you now in relation to when you joined the forum

    So I joined about 6 years ago, and I can't imagine how different my life actually would be if I hadn't signed up. I wasn't really active until 6 months later and was pretty fucking autistic but I'd like to think I'm slightly better now. As this forum started dying down I actually got invested in League of Legends forums and am heavily involved in their General Discussion community. As cringy as it may sound, that's kinda how I met my current girlfriend, who of which I'd actually want to spend my life with. This forum originally got me interested in programming, but even though that fell through, it helped me find what I wanted to do for a career, which was in servers. I just recently graduated from a tech school for network administration and am just kinda sorta relaxing for a year or two before I go into a serious job for that. I actually have some job opportunities open right now, one with a cable/internet company, and the other with the city I live in, so I may take one of them up. I'm kind of surprised how me joining some forum about some Minecraft griefers would affect my life so much, and in the end made me a happier person.
  11. For Honor

    Bumping this Game is currently in a free weekend until the 14th I believe, they've fixed a lot of issues the game had at launch. It's not perfect yet, but it's getting there. Season 3 starts the 15th and sometime in during that season we're getting dedicated servers.
  12. Super Smash Bros. Melee

    I wanted to get into it at one point but considering it's a 16 year old game that's been solved by pro players of the game, watching it is boring at this point. I still can't see it as more than a party game still.
  13. Reputation

    shut the fuck
  14. Hello, it's been a while.

    yo hol up i recognize that avatar
×